פילאטיס

כאחראים לבריאותם של המתאמנים וגופם אחד מסוגי האימונים שאנו ממליצים תמיד לעשות הוא הפילאטיס.

אז, מה זה בעצם פילאטיס?

הפילאטיס הומצא ע"י ג'וזף פילאטיס, על מנת לשקם את חיילי מלחמת העולם השנייה מהפציעות הרבות. ג'וזף מצא כי הפתרון הטבעי להחלמת הגוף הוא כאשר כל תרגיל שמבוצע באימון הוא תנועה יומית מוכרת אשר מסגלים לה טכניקה נכונה ומבצעים מספר חזרות נמוך, אך בטווח תנועה גדול.

למה זה כל כך טוב לנו?

השיטה עובדת על כל שרירי הגוף אך בעיקר על שרירים מייצבים, שהם שרירים פנימיים יותר אשר שומרים על השלד. עובדה זו גרמה לכך שעבודת הפילאטיס לא רק תרמה לשיקום מפציעות אלא גם למניעת פציעות עתידיות. הגוף נהיה יציב יותר וחזק יותר מהליבה, יכול לבלום זעזועים שהגוף מקבל ביום יום עקב תנועות לא נכונות וחבלות, שומר על עמוד השדרה וכמובן – מחטב.

איך זה עובד?

התרגילים שמבוצעים באימון פילאטיס הם תרגילים פונקציונאליים המותאמים לתנועות היום יום שלנו וכך האימון גם מקל על אורח החיים. בנוסף האימון משלב פונקציות של גמישות, לפילאטיס יש הרבה רמות:
אפשר לעשות אימון הדורש התגייסות של כל השרירים בכל פעולה, עבודה סטטית ממושכת ורמת תרגילים גבוהה; וניתן גם לעשות אימון שמאופיין כח, קואורדינציה ועוד. בדופק נמוך ועבודה דינאמית ועדינה, אפילו בשכיבה בלבד.

למי האימון מתאים?

בעיקרון, לכולם; לאנשים בעלי פציעה מסוימת בכל איבר בגוף, לגילאים מבוגרים, כאימון השלמה לכל מתאמן, וגם כאימון עיקרי כאשר הרמה היא גבוהה או בשילוב מכשירי התנגדות מיוחדים לפילאטיס.

מומלץ בחום ומכל הלב,

ליעוץ מקצועי ותיאום אימון אישי, פנו אלינו, צוות פרימיום פיטנס.